Två dagar

Jag..jag..asså!! Waaaooww! Fatta!! Asså det är heelt otroligt!!
 
I torsdags tog jag en extra B12 spruta en vecka för tidigt eg, men jag ville inte snubbla på målsnöret så jag chansade. 
 
Torsdagen gjorde vi vid ridbana och rundkorall hela dagen. Fredagen åkte vi på jobb trots semester på AKEA. Då fick jag testa att vara anläggare dvs hänga på en kvast o glo på en maskin några timmar. Men innan B12 skulle jag vara meegadöd!
Jo! På frdagsmorgonen var Uffe o jag på träning borta ja! Jo det gjorde vi ja. Gick magiskt bra! Enda är att den banan är för mjuk för hans gaffelband så tyvärr kan vi inte rida på den fler gånger.
 
 
Så otroligt vacker kille! Han gjorde allt med bravur❤️
 
Så kom lördagen. Vi åkte från gården med vår taikonvolvo.. Bäddat i bilden, packbox på taket ifall jag skulle må bra. Olofström var resmålet och Lyckans Gård  i Gränum. 
 
Arne Koets stod på tapeten i dagarna två. 30 graders sol så vi fick använda bilen som solskydd mellan varven. Blåste saharavindar så bilen är nu ett grustag på instrumentpanelen.
 
 
men skönt o ligga här samtidigt titta på elitträningar..
 
Fantastiskt bra teori, bla varför han inte gillar lång och låg.  
På kvällen mådde jag makalöst nog fortfarande heelt ok. Vi följde med gänget på middag på Steak House på Gästis i Olofström. Vilken fruktansvärd plåga att se andra äta pommes.. Det var svårt att hålla tillbaka tårarna ska du veta. Va så nära att bryta ihop. Var ju oxå hungrig..
 
22.30 åkte vi därifrån, mådde fortfarande ok?!! Whaaa?!!?? Something is wrong here.. varför deckar jag inte?? 
 
Vi valde att sova över i bilen ute på ett fält. seriöst underbart!!
 
 
Skön morgonutsikt.
 
Jag var fortfarande ok.. jo! Det ääär sant!! Jääklar vilken känsla alltså,
 
Ny omgång träning på förmiddagen och em var teori om varför man ska klara hantera ytterhjälp, vad betyder balans, sitta i sadeln el ”sitta” iiii sadeln. Ja en riktigt bra teoridag det med
 
.. men mmenn nu 
 
Snyggve alias Shilo, var en korsning, kallblod och iberisk häst. Såå ootroligt sööööt.
 
Jag var fooortfarande på benen, men här körde vi hem... och ungefär ddääär försvann allt positiva.
 
Jag trycker desperat pommes i skallen
Anna kommer hälsar på C, som sticker för första gången med mig, tvååå gång dessutom! Trampar mig på en lilltå.. suck..Aldrig hänt här innan..Gahh!!
 
 
Såå mkt bajs i hagarna på 2 dgar! jiises!! Tur vi mockar alltid annars. Det var bara ut m fyrhjuling och vagn.
 
Pelletsen slut, gick inte att duscha men måate. Kört m raggardusch i två dagar o nu detta.. tur vi har en lgh på gården så vi kan duscha liite..
 
Jag är fooortfaarande ok!!! Obeskrivlig känsla! 
 
Nu är det midnatt, kroppen är fortfarande ok men nuuu behövs det sovas sju kvart i timmen..
 
Älskar B12!!! Ääälskar B12
  
 
 
ZzzZzz😴