Regn o grus regn o grus

Hann leka lite m Uffe i morse. Han gillar verkligen att få va "lös". Spansk skritt gå på löpande band, oavsett från vilken vinkel jag än befinner mig i. Trampövn funkar fint för vä sida men hö blir han vresig så de klipper med hö bakben riktigt rejält. Jag bara säger ok o låter det rinna av, han har inte ett ont hårstrå på kroppen bara snäll såjag bryr mig inte nämnvärt om det. Bakhovarna börjar fixa till sig, han är ju barfota bak för han tvärvägrar skor bak. 
Även börjat m örter för levern sen förgiftningen. Känns fin o ok i kroppen, svullnaden efter han kasat m bootsen håller sig nere men kommer fortsätta ta det lugnt någon v till.
 
Funderar på att avboka Norahträningen men.. helst inte. Kanske vi kan träna något väldigt lugnt för hand, vi får se.
 
När regnet kom satte vi oss i lastbilen o konka 0.2 naturgrus i mängd till galoppslingan, från Lärkeröd. 23 min per vända o 100 ton.. snark🙃 Vi passade även på att köra hem grus till att dressa ridbanan när lasbilen ändå är hemma.
Simon kör grävmaskin för att lägga ner rör till fibern som ska komma nästa år. 
 
Ska leta upp simfötterna o ge till hästarna för snart lär det behövas m allt detta vatten. De fick va inne idag.. fy på mig...
 
blubblubb!
 
 Athena hoppar själv in i lastbilen😂