Handhästhandboken med Nikki..

Brorsan och jag var på tur med tvåbent.
Jobb är inte hans grej eller fel.. Hans jobb är att vakta hagens gränser, vakta höbingens gränser, vakta sin personliga gräns, att se till att alla håller sina personliga gränser ytterst personliga..ja! Personligen för honom då Så han kan få bestämma..
Men jag ger igen så fort jag kan.. Nu bor vi inte i samma kuppe längre men vi besöker skogen tillsammans, jag då i snöre och bror med tvåbening.. Som den lilla hugghumla jag är, tetas jag med bror så till den milda grad att han svarar med ännu mer hugg och kast varpå tvåbening sitter där och vrålar - SLUUUTAAA!! 
 
Hyyysteriskt roligt!!!😂
 
 Aaah! Man blir bara mer och mer "påtänd" av adrenalinet som flödar.. Hugg, bett och tvärkast hör till handhästhandboken så vet ni det och igår  skrev vi in en ny regel i handhästhandboken.. 
 
Regel 248 
Tränsavfall
Fall av träns eller nått i vägen
 
Träns är en biprodukt endast för tvåbenta som stödhjul..alltså mest i vägen, i vägen är allt som finns i din väg, din väg ska va rensopad, den väg som inte är rensopad måste ju något va ivägen, alltså nått avfall.. O för att se till att nått faller av plockar du rvåbenings hästs träns, snabbt! (Du skulle hört vrålet, maj Gadd jag gnägga hysteriskt😂😂👍!
Dubbla poäng om det sker i högre fart än skritt, trippla om tvåbent blir ett avfall med tillhörande ljudnivå över 115 decibel..
 
Frågor på det??!