Nu är goda råd dyra

Så var vi tillbaks...
Som ett utsketet päron från att mått som en prinsessa sen jag avslutade pencilinkuren till att va tillbaks. På 12 timmar, måste va rekordtid till helvetet. Maten funkar inte, hjärnan funkar inte, helt slutkörd i kroppen. 
 
Exitos svullnad vill inte riktigt lägga sig. Från att va fullständigt kalas, helt superperfekt, på 12 timmar va kass. 
 
Jag har i många år grunnat på varför det drabbar just mig. Min känsla är att varje gång jag sänker guarden o ”slutar springa”/känslan av att va i mål, är det som en tsunami sköljer över mig o det är dags igen. Det är aldrig paus,aldrig. Hur ska man förhålla sig till det?
 
Känner du igen dig?
 
Att ha det så när jag tävlade gjorde inget. Jag menar där uppe är det de finstilta som gäller o inget är garanterat. Att spela sina kort rätt leder till seger. Jag vet för jag har gjort det, mer än en gång. Behövde man ta en paus vände man ryggen till en vecka o sen påt igen bara där man slutade. Men att behöva hålla på så här för att överleva eller ta sig runt i vardagen asså jag kan verkligen inte förstå. Aldrig få ett break håller på att göra en tokig.
Säger som Kishti:-DET ÄR OOORIMLIGT!!!!
20 år.. ska man orka 20 år till på detta vis?
 
Lördag heldagsträning DKA, sista för mig detta året. Sent planerat, jag mådde ju bra. Jag vet inte ens var jag ska finna ut en energidroppe att skrapa upp från nån sur gammal ryamatta nånstans.
 
Alla dessa beslut. Att fatta beslut på liv o död.. seriöst, vem ville bli vuxen? Igår planerade jag en framtid med glädje, idag kan jag fetglömma den nya framtiden. Jag hade glömt hur snabbt det kan gå o sällan går det lika fort att återställa, Nneeee så bra vore väl dumt.
 
Ja, det är bara bita ihop o gå en ny rond mot den hornbeklädda röda stortandade besten. Jag har hört han är naken? Fy fan så bedrövlig typ, nästan så man faller baklänges i ett hysteriskt asgarv!! Skratt ska va läkande o vad den röda inte tänkt på är att denna kärringen börjar bli vass på vapen. Hans smärtspjut kan jag snart blockera o köra upp ..ehm..kan man säga där solen aldrig skiner? Eller han kan inte ta emot fler i r&?en? (Johan Glans)