A shity day

 
Nä inte buljong... Athenas vattenskål.. man kan ju undra hur i helsicke en vattenskål kan se ut så där?? Aldrig hÄnt! En hundmatbit trillat i lösts upp.. suck så ääärrcghhlihgtt..
 
 
Klädseln 06.20... dottern tycker jag klär mig föör jä..it.. vaddå? Byxa, tröja efter väder ..o tofflor? Vad mer lixom?
 
 
Någon har lärt någon att man kan kissa när man vibbar. De släpper gott i blåsan serru.. jooråsåattee..
 
SUCK
 
 
.. varpå någon nr1 forsätter skvätta så det var bara o hämta spån för det rann preeciiis över allt..
 
 
O SEN tyckte någon nr2 att han behövde kissa IGEN sådär härligt nära motorn på skrittis, stänkte ner minsann alla väggarna... undrar om de mäter vem som har längst stråle?? Seriöst!???!! Hur mkt kan man kissa som häst?
 
 
 
Så kan det se ut efter några varit här.. skjut mig.. 
 
Trött som en snuttefilt en decemberdag asar jag fötterna efter mig, av en händelse kastar jag ett öga på det jag gissar ska se ut som en häst..
 
 
 
 I gave up.. what a shity day..
 
Sökes: stallskötare till två pissenissar mottages med omedelbar verkan...Eller vill du ta dom med dig hem funkar det oxå...