Kvällsirritation

I 18 mån har jag tränat min fysiska hälsa. Nej nej tolka nu inte tränat som träna som alla andra-träna. Min fysiska hälsostatus klarade 3 min av lugna yoga övn sen somnade jag av utmattning.. eller min fysiska hälsa stängde av, jag kan fortf inte alltid styra när den stänger ner. 
 
Efter 18 mån, är jag mäkta less på övningar, bara för att klara min vardag, men klarar iaf 40 min 5 dgr/v men har varit slarvig sen mitten på sommaren det erkänner jag. 
 
Men stolt det är jag! Tycker jag fått en grym balans, jag som lever med ständig yrsel, hjärtklappning, matthet klarar vardagen över förväntan o klarar även rida ett hårt pass utan att kroppen tar stryk. Så här stark har jag inte varit på 20 år, asså det är ju grymt!!
 
Står på ett ben, Stefan säger:-Sparka på min hand! Jag gör det, med en smäll, en till, en till, utan att tappa balansen o utan att sätta ner benet mellan. Byter ben o gör detsamma, nästan lika bra men för o va jag, så är det ju helt superbra!
 
Säger:-Gör du de då om du kan! Hehe..
O som alltid, mannen som sitter i bil hela dagen, äter wienerbröd o rultar på sig, ingen match.. swosch..
 
Då inser man att man fortfarande inte ens kommit till noll på skalan o har en löjligt lång väg kvar till att komma ens i närheten av en "frisks"människas status.. 
Dessutom är han man.. män har bättre bålstabilitet..
 
Märkligt att bålstabilitet inte ingår i matlagning eller ta hand om tvätten. 
 
🤔