Häst häst

Upp i ottan o rida Exito. Kändes fin i kroppen, vä fram något stram men det är verkligen dunderpetigt.
 
Övade vidare på känsla, jag mer än han. Att hjälperna sitter. Så fort vi går in på banan är de som bortblåsta. Andningen, hur känns andningen..
 
Vi kunde komma hela vägen upp i galopp o bara ligga o rulla. Men de va inte så lätt att komma dit men vi lyckades. Jag vet nu att han kan trycka på o jag känner att bröstmusklerna utvecklats, nu ska bara balansen infinna sig. Öva på bara. Han var jättenöjd o det räckte för mig.
 
Vidare till Anna för att träna hennes två busar. Gick lysande med Kalif, Cornelis är en spjuver men det gick vägen.
 
Jasmin kom o vibbade Nobbe igen. Just nu står det lite still för Nobbes ben men inte blivit värre iaf så vi kör på.
 
Eftermiddagen tillbringades med min underbara vän Jenny. Det finns ingen som får mig att må så gott i själen som hon kan. Jag älskar verkligen våra möten som hinner bli 1-2 ggr/år. Jag minns alltid våra samtal då de är lika intressanta o lärorika varje gång. Tack Jenny för du vill va min vän❤️
 
Om sömnen infinner sig kommer jag kunna rida i morgonbitti igen för att sen dra vidare till bågskyttet som är vår söndagsaktivitet.