Kavla upp armarna

Morgongympa check!
Frulle ville magen ha?! Vassego, check!
Rida.. öhm.. haallå! Du får inte rida! Tss..Jag blundar så har jag inget sett.. då har jag inte ridit heller?!.. måste väl funka?
 
 
Busted..
 
Exito bjöd på extravagansa idag. Kraftfullhet...
 
Bara gillar mer o mer att rida denna häst. Bäst o passapå o njuta.
 
Kontoret check!
Tvätt... igen?! Gah!! Check!
Telefonsamtal.. cheeeeck...
 
Desiree köpt jacka o lite snicksnack, check!
 
Nu storstäda stallet.. själv.. måste ladda batteriet på insidan först men främst batteriet på telefonen för utan musik döööör jag... änte check..än..
 
Nya röda runda utslag som kom efter borrelian, kommit i ansiktet🤢... verkligen iiinte OK!! O änte check på det!
 
Tror jag har skaffat mig vuxenpoäng idag. Insikten om att det spelar ingen roll hur fort du springer, du kommer ändå inte att hinna fram. Så gör det du gör på vägen med glädje o noggranhet istället. 
 
Gud ge mig styrka, lite varmt vatten o för allt i världen se till att det blåser rejält några dagar så stallet torkar upp.