Stopp!!!

Det har inte undgått någon att hjulen, precis alla hjulen snurrar fort på Ljungagård. Så extremt fort som det alltid gör på semestern. Så där fort det bara gör på en gård under semestertid. Det är första gången jag längtar liiiite till vintern så det lugnar sig. 
 
Men det är första året på 20 år jag kan vara närvarande, iaf flera dagar i sträck. Tack vare B12 sprutor, extremt höga doser av folsyra, Dvit fast det är 31 grader i skuggan, hyaluronsyra, quersetine, Q10, Ultra Balans, järn, kreatin, glutamin och flera olika bakteriestammar.. och säkertglömt nått.. jo, morgongympa.. o kärlek såklart, en viktig ingrediens.
 
Förmiddagen idag gick fint. Hästen Blizza på vibba och skrittis, skrittade Exito och oron för honom växer.. 
 
Började med att händerna svullnade igen.. sen hjärtklappning.. sen kroppsmärta.. och där släcktes energi. Jag fick iaf nästan en vecka som inbilningsfrisk. 
 
Glappet mellan frisk och ME sjuk är avgrundsstor. Obeskrivligt.. jag förstår att andra inte kan förstå.. nu.. det är helt ok för det kan knappt jag själv. 
 
Jag hoppas på lindrigt skov denna gång. 
 
Jag väljer att tacka för dagarna som varit, vilken underbar känsla att få leva fullt ut med max energi istället för att hata sjuka dagar, jag kommer inte ge de dagarna nått bränsle.. det får vara slut med det. 
 
Var rädd om ditt liv, du har bara ett. Var tacksam över det du har...
 
Lite vila, sen är jag tillbaka igen🌺