Plåstret

 
Tänkte att Exito (de grå i bild) skulle få en veckas semester. Ladda batterierna osv. Måndagar är de alltid lediga från mig. Idag tisdag är alltså första riktiga lediga dagen. Dags att börja se om vi får igång Uffe oxå, om senorna mår bättre igen efter vurpan. Hö fram är jag osäker på men att vibba o bara gå promenader kommer funka. Dags att börja.
 
Putt.. buff..
-Exito.. sluta putta på Uffe
-Jag har inte puttat.. jag.. lixom nös o tappa balansen med huvudet..typ..
 
'En tugga i skinkan på Uffe'
-Exiiiito!! Sluuuta nuhe!
-Vaddå?! har änte gjort nått.. asså ..slick..slick.. ja ba lixom jämna till håret som ligger fel här..E de jag sen?
-Nej, du har ju semester några dagar..
 
-VA?!! Näääeee! Va fan säger duhe?? semester, fyyy så hemskt!!
 
 
-Snääällaah matte.. änte semester... krama mig.. myyysa lite
 
 
-Vi kan väl leka liiite...typ vem har störst näsborrar?? Längst mungipor? Äter mest gräs? Har längst hals? aAA! Jag vinner på alla!!!
-Ja Exito du vinner alltid som ditt namn säger.. Exito betyder framgång på Spanska har jag hört.. 
 
 
-Klart de betyder framgång! Jag är ju en Luuuschiitanooo!!
-Schaaablaaaa!!!smile😁 Går den äta?
 
 
-För helvete snorvalp, flytta dig! Det är miiin tid med matte nu! Du har ju fått flera månaders egentid med henne så bara väck!!!
-Pojkar! Slåss inte när jag sitter på pallen i knähöjd..
 
 
-Att man alltid måste fräsa ifrån.. så.. hummmmmmm mediterande mattemyyys... hummmmm
 
 
-Maj gadd för sura medelålders män asså.. tss.. iiiingen humor.. whaat soooo äver...
 
 
-Luften e friii!!! Om jag e här bak o drar matte i tofsen i stället.. naawww.. luktar goooott.. matte! Vad har du för hästschampo?!
 
 
Vi får väl se hur lång semestern blir, hur länge jag o Uffe står ut m odågan.
#1 - - Isabell Hedberg:

Haha, vilka sötnosar! :D
Hoppas du får en fin tisdag :)
Kram!

Svar: Tack! Dumef! Kramis
Unique