Pain again

Ack den som får vara glad för länge, det vore väl att ta i. Man ska va glad för det lilla som det heter..
 
Slog vackert upp diskarna i lördags på träningen. Det är bara att inse, där går gränsen. Jag kan inte offra min kropp till den nivån, det är det inte värt att bli skadad till den milda grad. Jag kommer rida 4 ggr till, men får se hur jag förlägger tiderna. Har bokat två tider nära men ska det göra så här jäkla ont får jag lägga de med längre mellanrum. 
 
Trodde inte det blev så farligt. Hade skinn inkl skumgummi i sadeln men Chirri studsar ganska bra o de studsarna tar kål på diskarna i ryggen. Ryggskadan kom efter jag fick skadan i korsbandet. Rotationen i knäet gick upp i ryggen o så vart de med de. 10 ggr akupunktur o ryggövningar i 18 månader har gjort att det ligger lågt i smärta I min vardag.
 
Sorgligt.. mkt sorgligt... menmen.. nu gäller det att böda smärtan. Har nästan obefintlig smärta när jag rider Uffe o ingen smärta när jag rider Exito. Riddarlivet o dynamisk ridning i all ära... men det är nog bara att inse, kroppen tar för mkt stryk redan på basnivå, då finns det inte mkt att göra. Vi lär hitta lösning för de tillfällen som är bokade, det är jag övertygad om o det är med glädje jag ser fram mot att träna igen, om än, lite försiktigt.
 
På tal om träning körde Uffe o Exito sina egna träningspass på slingan i morse. Lite som Finsk skidåkare körde de idag..Inge Glid.. Skönt att verkligen kunna länga ut o bralla loss med fäste. Vi är många som älskar slingan. Tur den kom till världen, efter mkt fundering.
 
 
 
 
 
Övertygad om att vibban o pharmalight kommer läka Uffe fortare än det klassiska sättet. Helt obehindrad idag att bralla loss. Senorna känns över förväntan nu ikväll.