Vem.. jag???

 
Smiiilee!!!
 
En faaaantastisk morgon"träning" (tänk rehab o inte fancypancy) med Mr Gray. Åh snälla gode Herre om du finns o hör mina böner! Låt det lyckas! 
 
I går vibbade Exito en vända, tog av honom, han vänder tvärt om180 grader, jag tappar grimskaftet som jag ju knappt höll i, Exito kliver tillbaks på vibban o står.. o står..o nope.. ska vibba igen.. jahaja.. då startar vi den igen då.. Kära vibba, vi älskar dig alla.
 
 
Jag är fysiskt på benen igen o tillbaka på mitt arbete som assistent på min dotters företag stylebyschatz.com. Något seriöst idag för mig..
 
 
...medans någon annan tar det mindre seriöst...
 
Posthämntning i byn o hem efter 2.000kr hästkärran som mannen hämtade i Laholm i går. Min styvfar har ett sågverk modell mindre för hemmabruk. I stället för att vi ska skyffla spånet från backen fler gånger är tanken att blåsa spånet direkt i vagnen. Den lämnades av i Kollebäckstorp under utblåset. Athena passade på att bada i avloppsbäcken.
 
Simon o jag skyfflade rent backen o fyllde oss själva m spån upp över öronen. Athena badat i bäcken.. alldeles nyrecondad på hos Mr Shiny car. Eöhmmmm..,,
 
-Athena! Nu får ju Simon bada dig!
 
 
-Vem? Mig? Vaffor de??
-För du stinker!
-Jag trivs bättre häär... tänker inte gå ut.. nope.. gå du.. jag stannar.. jag vaktar, typ.. eller nått..gäsp..