Spår motion

 
Motionsspåret på vår mark är på G! Ljungagård växer. Så nu spår vi motion i framtiden. Hade jag själv hittar ett Ljungagård lookalike hade jag varit en lycklig tacksam inhysning. Inte mkt här saknas numera.
 
hellregn, åska blandat med sol o härliga vindar. Simon stackarn hat uteposten.
 
Stefan kör grävaren o jag Nissan m stort släp. Kört upp delar av åkern pga regn o matjord o den stora glädjen med att släpen låser sig om man backar. Innan vi kom på de du!! Ojoj!
Stefan har puttat upp oss några gånger med skopan haha!!😂
 
 
 
just nu påbörjar vi tredje svängen av fyra. Tagit än så länge 4 timmar idag effektivt arbete, tre timmar igår för att lägga massor på de blötaste partiet. Vi kommer få göra det på en långsida med så snart trappas farten ner.
 
 
 
I morgon står den klar!
sen ett litet inner-staket bara så är det bara att börja vardagsmotionen.
 
Fått avslag från Spångfors till Exito. Känner du något företag som skulle kunna hjälpa mig in på kliniken, snälla hör av dig. Jag tror de kan va en länk till sista pusselbiten för honom.