Sista semesterdagen

Så var den kommen.. 
 
Ja, både sista semesterdagen o Mustangen.
 
Tre års väntan (på bilen) o i veckan kom hon hem, hela vägen i conteiner från Thailand o landade i Malmö. En pappersexercis som inte varit vettig, ett fraktbolag relativt oseriöst o lösa kontakter på andra sidan jordklotet.
 
Sista semesterdagen blev höhämtning o meka Mustangmotor. Båda nödvändigt men det ena roligare än det andra, båda dyrt 😂.
 
 
Detta är oxå mindre kul men ska snart åtgärdas. (Låter min man roa sig sista dagen sen så😂) Gummimattor uuuuut!!!
 
 
Matsmart.se älskas i denna familjen, har du missat Matsmart är det på tiden du kollar upp det. Vi har sparat en hel del pengar på att handla där. Denna gång blev det Urtekrams schampo som bara funkar för min kropp utan klåda o utslag o det som funkar bäst att tvätta Emmas penslar med utan att torka ut hårstråna i borsten. 20kr/flaska.
 
 
För inte så längesen höll vi på att skratta oss av stolarna, på tal om Matsmart. Jag såg de sålde ut Go Greens "grädde" som vi anv, för 2!! Kr (TVÅ) st. Asså hallå! De kostar typ 15-18kr/st i affären om de ens har den! Slog till på 10 st. Insåg efter första våffelbaket att de där räcker ju äntäää långt med fyra munnar i familjen. Slog till direkt på 30 st! Tog i så jag vek mig. Stefan sitter samtidigt o halvt lyssnar o halvt är i en annan värld o beställer han oxå. 
Hem kommer mina 30 st ...o hans 50!!! St😂😂 man kan säga vi har lite grädde nu. Anv i soppor som i laxpaj😂
 
 
 
Kvar på listan att göra efter semestern är bara:
Måla grindstolpar
Kapa grindstolpar
Måla hattar till grindstolpar
sätta hattar på grindstolpar
 
Sätta innerstaket på motionsspåret
Sätta tråd på innerstaket
Lyfta ut allt i Emmas sovrum
Lägga nytt golv i Emmas sovrum (rått o kallt vintertid)
Storstäda huset
 
Inte sååå mkt kvar...🤔
 
Inte glömma vardagslivet på det då.
 
Simon o jag har varit på arbetsförmedlingen o nu är det snart klart. Ett möte med Akea ska till sen börjar en ny del i hans livsutveckling, vidare mot ett arbete o självständighet. Jag är så stolt över hans kamp, som han kämpar. Han är värd att lyckas nå sitt mål o vi gör vad vi kan för att bana väg med honom, inte för honom. 
Go Go Go Simon!
 
Emma o jag sitter med planering för utveckling av hennes företag. Vi börjar nå en plan som känns vettig ett år fram. 
Det är så spännande attfölja utvecklingen o ändring av fokus. Så tacksam jag får vara med på resan.
 
Uffes ben såg lite bättre ut i morse men fortf svullna. Laser på o mer kan jag inte göra för nu. Exitos ben såg superfina ut. Fin i rörelsemönster när han går. Oh! Kanske vi nått plattån! Nu vill jag bara kasta in handduken o rädslan att misslyckas o fördärva allt gör mig nästan magsjuk. Men nu behövs det fortsätta tränas, stabilitet o styrka i låg hastighet. Världen upponer förföljer mig på hästfronten. Ska fortsätta pausa från hästarna idag o njuta över Exito för att i morgon blunda igen, lägga alla känslor åt sidan O fortsätta.
 
Om orken tillåter kanske jag ska åka o titta på WE träning i morgon. Festen hos Pike har vi tyvärr avbokat, så efterlängtat men orken för en dunderfest finns inte. Nästa år hoppas vi kunna vara med⭐️
 
För nu är soffan o Guzzi mitt bästa sällskap