Laddar laddar laddar

Idag är det bängtyst i huset o jag med mitt uttömda batteri kasade ner i soffan o stupade fullständigt. Katten likaså, vilken tur.. jag är inte ensam haha!!
 
Hade jag inte varit så förbenat envis hade jag avbokat morgondagens träning m Norah Kohle men jag har längtat en hela två månader o om jag baaaara ligger still resten av dagen såå snälllaaaa!! Då måste jag väl må bättre i morgon. 
 
Det värmer att se dessa två så kära. Det är verkligen kärlek över gränserna, finaste fina!
 
 
 
På yogamattan o allt.. hihi
 
 
Kanske döpa om yoga matta till kärleksnästet?
 
I morse innan Simon åkte, satt jag i massagefåtöljen o Athena som alla vet är knähund, gjorde bara sin plikt, alltså just vara knähund. Hon förstår inte alls uppståndelsen från min sida.
-Aaaatheeena! Du e för stooor!!!
-FÖR STOR?!?? Tala för dig själv.. suck människa..