Inte retas

 Exito älskar katter. Det har han alltid gjort. En av de första bilderna jag såg på honom var när han gosade med en katt.
 
Hund är han lika förtjust i.. eller var.. innan olyckan. Athena var lika förtjust i Exito.
Efter olyckan var Exito väldigt reserverad mot Athena. Förr kunde hon obehindrat gå med i hagen men efter olyckan gjorde Exito utfall mot henne, vilket vi på inget sätt förhindrade. Det är hans hage o han bestämmer, hon får ge sig. Idag önskar jag att jag lärt alla mina hästar gå till attack före sin flyktinstinkt, men vad visste jag hur illa det kan gå.
 
Eftersom deras konversationer sker för snabbt för människoögon, lyckades jag med högteknologisk, specialtillverkad, megasuperduper, duo dunder, off space kamera fånga detta speciella ögonblick som sällan skådat vårt högra öga till vänster om mittbenan...(läs mobil)
 
 
...o svar på tal kom ögonaböj..
 
Där kunde man blivit ett vä knä kortare 😂
 
 
#1 - - NORRSKEN EMMA:

ha en fin onsdag

kramiz

Svar: Desamma Emma⭐️
Unique