All in o alla rätt!

Ingen har väl missat EM guldet?!!
GRATTIS Peder O All In!!
 
Peder är en man o hästkarl jag avgudar. Mer Peder i folket. Han är en så stor förebild för sport, hästsport, för män, hästakarlar o människa med ett hjärta av guld. Guld fick han idag, så väl värd❤️
 
Guld fick även husse idag. Guldstjärna i kanten av Uffe o Uffe fick guld av husse.. eller nästan iaf.. gula plommon direkt från trädet. Husse plockade ut kärnan som man gör till alla andra barn i familjen o så även våra hästar.. Det är värt allt❤️
 
 
-Husse! Ett plommon till tack!
 
Alla rätt fattades idag för Exito. Humöret var något hett o jag hade träningsvärk efter gårdagens tjejkväll med Nina. Det blev rödbetsbiffar, alldeles på tokhärliga skratt o flera timmars bågskytte oss tävlingsmänniskor emellan. enbensskott, pilatesskott, bakskott o olika målskott. Nina är snabblärd o vill tro hon sköt bättre än mig när kvällen var slut o hästarna hade tjatat om kvällsmat x antal ggr genom att vanka ut o in ur stallet i protest.
 
Så tyvärr nog inte Exito o jag nog i fas..  I longering såg han faktiskt oren ut men min gode vän Diana i Orsa är en klok kvinna, arbetat som chef i stall i Tyskland o nog den mest kunniga av mina hästvänner, tröstade mig med att det nog bara är träningsvärk o ha is i magen. Allt går framåt i övrigt för Exito, ta det med ro. Så får det bli. Tack min vän❤️ Antingen va vi inte i fas eller var det träningsvärk för två..
 
 
 
Athena fick besök av 4 åriga Penny, sicket mys tjejerna hade. Det måste va alla rätt för en hund ⭐️