På äventyr

OJ vilken dag!!
 
Sol i Skåne, det räcker att säga SOOL så blir min kropp jätteglad!
 
Transporten var packad sen gårdagen, bara byta träns och lasta på Tyr för att dra färden mot Kockenhus på Kullaberg, Mölle.
 
Tyr har blivit såå enkelt, han är van nu, flyter som smör bara. 
 
Mickis och Evita mötte upp och raska hovar knatade på äventyr.
 
 
 
 
Herr och fru.. Från första dagen dom sågs finns en hatkärlek dessa två emellan, som ett enda segt äktenskap som borde varit över för längesen😂...
 
Men dom gillar varandra däremellan...
 
 
100 min senare och 100% tillfreds, tackade vi för en backig upplevelse med utsikt!!
 
Hem, lasta av, laga mat och vidare för att möta upp Mickis igen! Nu bar det av till Helsingborg och Mässan. Goa Mickis bjöd på clinic för Alex Zetterman 💖. 
 
Efter att suttit på pyttestol inklämd i några timmar, stapplar vi ut som två träbockar för att mötas av en "bra" parkering och nu fick vi se chauffören byta skepnad från träbock till Indianen Jones. I en dubbelvikt saltomotal med backswing klängde hon från ena sidan till andra graciöst...
 
 
 
En trevlig stund i glada hästtjejer sällskap är till ända. Vi skojade om att jag fortfarande står upp😂 efter en sån här dag, gissade att det beror på att vädret fortfarande är bra, att de gör min kropp gott sen tror jag feldenkraisbehandlingarna gjort otroligt mycket för att bli av med onödiga invanda spänningareaktioner. Men nu får det va stopp!
 
I morgon kommer en annan goa tjej som också betyder mycket för mig, Git, för att hälsa på oss..