Gått (mot) Nya Året med Nikki

På tur hela familjen! Endast broder Boris som saknades med då fick jag hålla låda själv ..och det gjorde jag verkligen😂
 
Drängen höll i mitt snöre och jag tror jag lyckades hugga honom i alla fall 13 och en halv gång, typ ryggen, örat, kinden, nacken, luvan och sen tänkte jag att jag kan gå med mig själv och tog snöret  men nä där blev drängen sn'e.. Märklig typ..
 
Broder Exito fick tvåbening på rygg och broder Tyr hade idag Mia i snöre oooh den sölige korven som han njöt av lugnet (troligen för det var långt från mig)
 
Två dagsvandringar och fyra ökennätter innan vi kom fram till drickepaus sjön, och va skådar mitt norra öga?!!! Ja ikke vet jag men vattnet hade en ytspänning from hell.. Så inget champange för oss.. Snopet..
.. Och vi sökte vidare efter champange .. På samma håll..
 ..och på..mmm.. Väldigt olika håll..samtidigt...
 
 
...Och där var semestern slut....
 
Matte bytte kläder på oss och så fick jag bära på henne.. tyvärr var hon nöjd och glad så jag bet henne nog inte tillräckligt idag..
 
Så! I morgon har man födelsedag! Undrar hur många skopor lucern man kan tigga till sig?!